هیچ کس تنهاییم را حس نکرد
سایه ام امشب زه تنهایی مرا همراه نیست گر در این خلوت بمیرم هیچ کس آگاه نیست من در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی این رفیق نیمه راهم گاه هست و گاه نیست.
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هیچ کس تنهاییم را حس نکرد و آدرس hamedr1994.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Sonic & SEGA All-Stars Racing

دانلود بازی سونیک برای اندروید

بازی سونیک بی شک یکی از محبوب ترین بازی های کنسول های مختلف به حساب می آید که دارای طرفداران بسیار زیادی هستند. در Sonic & SEGA All-Stars Racing کاراکترهای سونیک یک مسابقه رالی را برگذار کرده اند و در آن به سختی با یک دیگر رقابت می کنند. این نسخه از بازی اندروید دارای مسابقات بسیار جذاب تر و هیجان انگیز تری است که به حتم شما را بسیار سرگرم تر خواهد کرد. شباهت این نسخه را می توان مانند بازی کراش که برای Play Station عرضه شده بود، دانست. هم اکنون می توانید در ادامه این بازی را با لینک مستقیم از سایت وطن آندروید با لینک مستقیم دریافت کنید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:, ] [ 4:10 ] [ حامد رحمانیا ]

دانلود نسخه جدید بازی انگری بردز

اگر بگوییم انگری بردز بهترین بازی آندروید می باشد شاید اغراق کرده باشیم اما اگر آن را یکی از بهترین بازی های آندروید بدانیم، بدون شک اغراقی در کار نبوده است و این بازی آندروید لایق این مقام می باشد. پرندگان خمشگین را می توان یکی از زیباترین بازی های آندروید دانست که چه در گوگل پلی و چه در میان تمام کاربران گوشی ها و حتی PC و کنسول های دیگر طرفداران بسیار زیادی دارد که این خود گواه گیم پلی جذاب آن است. دیروز نسخه ای جدید از این بازی بسیار زیبا منتشر شد. Angry Birds Star Wars HD نام همین نسخه است که دیروز منتشر شد و در این پست در سایت وطن آندروید برایتان آن را آماده کرده ایم. در این نسخه شاهد ۳۰ مرحله جدید هستیم که باز هم داستان نابود کردن خوک های سبز رنگ می باشد. هم اکنون می توانید این بازی بی نظیر آندروید را با لینک مستقیم از سایت وطن آندروید دریافت کنید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:, ] [ 4:8 ] [ حامد رحمانیا ]

Sine Mora

دانلود رایگان بازی اکشن برای آندروید

Sine Mora نام بازی زیبا با گرافیک بالا برای گوشی های آندروید می باشد که در سبک اکشن عرضه شده است. در این بازی آندروید شما به عنوان یک خلبان باید بتوانید سفینه ای که دارید را کنترل کرده و توسط آن دشمن های تان را نابود کنید. گاهی اوقات پیش می آید که برای کشتن دشمن ها باید دست به تعقیبشان بزنید. این بازی زیبا دارای محیطی سه بعدی و گیم پلی اعتیاد آور و جذاب می باشد که می تواند تا ساعت های زیادی شما را سرگرم کند. هم اکنون می توانید در ادامه این بازی زیبا را با لینک مستقیم از سایت وطن آندروید دریافت کنید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:, ] [ 4:7 ] [ حامد رحمانیا ]

Dead on Arrival

دانلود نسخه جدید بازی ورود مردگان

Dead on Arrival داستان زامبی هایی را روایت می کنید که یورش کرده اند و به داخل شهر روی آورده اند. شما باید با استفاده از سلاحی که دارید بتوانید آنها را نابود کنید و همه آنها را بکشید. شما باید علاوه بر این که از دستشان فرار می کنید همچنین بتوانید آنها را نیز بکشید. در این بازی اندروید که برای تبلت ها و گوشی ها عرضه شده است باید بتوانید با حرکات اکشن و بسیار سریعی در مقابل زامبی ها ایستادگی کرده تا جایی که همه آنها را نابود کنید. شما می توانید به صورت مالتی پلیر این بازی را تا ۴ نفره با دوستان خود بازی کنید. کنترل بازی به صورت بسیار عالی برای ضربه زدن و تیراندازی انجام خواهد شد و به گونه ای است که شما را خسته نخواهد کرد. شما می توانید در Dead on Arrival از سلاح های قدرتمند جهت نابود کردن زامبی ها به صورت دسته جمعی استفاده کنید. همچنین این قابلیت را خواهید داشت تا سلاح هایتان را ارتقاء دهید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:, ] [ 4:6 ] [ حامد رحمانیا ]

Rescue-Me-Adventures-Premium

دانلود بازی کم حجم جدید برای آندروید

Rescue Me – Adventures Premium نام بازی بسیار سرگرم کننده و جالب برای گوشی ها و تبلت های آندروید می باشد که به تازگی منتشر شده است. داستان این بازی آندروید در مورد انسان هایی کوچک می باشد که خطرات مختلفی آنها را تهدید می کند و شما وظیفه دارید که نجاتشان دهید. تنها وسیله ای که شما توسط آن می توانید این انسانها را نجات دهید، انگشت شما خواهد بود. شما باید به وسیله انگشتتان آنها را از خطرات مختلف دور نگاه دارید. هم اکنون می توانید در ادامه این بازی زیبا را با لینک مستقیم از سایت وطن آندروید دریافت کنید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:, ] [ 4:4 ] [ حامد رحمانیا ]

Trucker Parking Simulator

بازی پارک ماشین های سنگین برای آندروید

Trucker: Parking Simulator بازی با سبک محبوب پارک ماشین برای گوشی های آندرویدی می باشد که نسبت به بازی های مشابه دارای گرافیکی بسیار بهتر و همچنین گیم پلی بسیار روان تر می باشد. شما باید در این بازی آندروید بتوانید ماشین سنگین هایی که در اختیارتان قرار گرفته است به خوبی پارک کنید بدون آن که با محیط اطراف و اشیاء مختلف برخوردی داشته باشید. با این کار می توانید امتیاز خود را افزایش دهید و امتیاز بیشتری بگیرید. هم اکنون می توانید در ادامه این بازی را با لینک مستقیم از سایت وطن آندروید دریافت کنید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:, ] [ 4:3 ] [ حامد رحمانیا ]

small-city

دانلود بازی ساختن شهر کوچک برای اندروید

ساختن ساختمان ها،  مغازه ها، رستوران ها، پارک ها و … را در شهری که دوست دارید بسازید با SMALL CITY تجربه کنید. بازی بچه گانه اندرویدی مذکور را برای شما کوچولوهای عزیز آماده کرده ایم تا ساعتها کوچولویتان را سرگرم کند و از بازی با آن لذت ببرد. در SMALL CITY میتوانید با خریداری لباس و همچنین خرید حیوانات خانگی،همشهریای خود را خوشحال کنید و حتی به شهر دوستانتان سری بزنید و با آن ها در ساختن شهرشان کمک کنید. بازی فوق را در ادامه این مطلب میتوانید در سایت وطن آندروید با لینک مستقیم دریافت کنید


ادامه مطلب
[ یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:, ] [ 4:1 ] [ حامد رحمانیا ]

I, Gladiator

دانلود بازی اچ دی گلادیاتور برای آندروید

بازی گلادیاتور آندروید را شاید بتوان یکی از زیباترین بازی های سیستم عامل آندروید دانست که می تواند تجربه خوبی برای تست این نوع سبک بازی باشد. I, Gladiator می توان این تجربه را در اختیار کاربران قرار دهد. این بازی دارای گرافیک فوق العاده بالای HD می باشد. در این بازی حجیم آندروید شما باید بتوانید با استفاده از استراتژیک های جنگی و با هوش خودتان دشمن های خودتان را نابود کنید. یک اشتباه کوچک می تواند باعث نابود شما شود. I, Gladiator دارای گیم پلی فوق العاده عالی می باشد که بی شک می توان آن را یکی از بهترین بازی های آندروید دانست. در هر مرحله باید با استفاده از استراتژی خاص بتوانید از میدان نبرد پیروز بیرون بیایید. با استفاده از سلاح های مختلفی که دارید و همچنین محیط سه بعدی بازی بی شک احساس یک گلادیاتور حرفه ای را می توانید تجربه کنید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:, ] [ 3:55 ] [ حامد رحمانیا ]
درباره وبلاگ

سلام دوستان حامد هستم از زنگارد امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد لطفا نظر یادتون نره...
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 99
بازدید کل : 113439
تعداد مطالب : 325
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1